dimecres, de maig 18, 2011

"Dime de qué presumes...", Pellicer

Al Carles Pellicer el tinc molt vist. De fet, que recordi, dels pocs llocs on no me l'he trobat fent-se promoció hi ha les capses de cereals i els cromos de la lliga de futbol. Per tant, no vaig badar gaire amb els seus cartells. La mateixa foto, amb el mateix posat i la mateixa indumentària. Hi havia alguna cosa que no m'acabava de rutllar però -em vaig dir- "tampoc hi perdrem el temps, oi?".
Ara, el company Josep Baiges descobreix un cas flagrant de costumització de fotografies als cartells de CiU. Però tampoc era això el que havia detectat amb subtilesa. Fins que finalment me n'he adonat: a banda del verd botella de Vichy que no acaba de fer joc amb cap dels colors corporatius de CiU, el cartell electoral del candidat Pellicer em crida l'atenció per l'eslògan: "Temps de canvi, temps de CiU, temps de Reus".
La reiteració és tot un clam a Cronos. Tic-tac, tic-tac,... Una exclamació al "ja ens toca". Tic-tac, tic-tac,... I en la repetició trobe la justificació. Per un cantó, el temps del candidat Pellicer s'acaba amb aquestes eleccions, com s'acabava el temps dels elfs a la Terra Mitjana. Tic-tac, tic-tac, tic-tac,.... I com ells, si no assoleix l'alcaldia, el Carles haurà d'emprendre el camí de l'exili. Per l'altre, CiU no ha tingut mai una pilota de partit tant ben cuinada com aquesta tot i que, perturbacions com l'Ara Reus del Cervera podrien esguerrar-los una victòria que, de no consumar-se amb l'alcaldia de la ciutat, podria abocar-los a un debat successori que ningú pot assegurar tranquil. Tic-tac, tic-tac, tic-tac,...
Potser temps, el que es diu temps, és el que no té... Oi, candidat Pellicer?

1 comentari:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=3yQxixRBCls&feature=share

    la gent va per un altre cantó i personatges com aquest als museus !!

    ResponElimina