diumenge, de maig 22, 2011

És l'economia, estúpid!

Atabalats anem aquests dies amb les acampades (de les que ja perbocaré algunes lletres més endavant) em deixava l'apunt sobre el cartell de l'Ernestet Paris. Ens demana "Que ningú retalli les teves idees". Però amb un eslògan tant previsible en els temps que corren i que les acampades han deixat completament obsolet, només puc acabar d'escriure el primer que se'm va ocòrrer quan el vaig llegir. Candidat Paris: no volen retallar les meves idees. Se'ls en foten les meves idees. El que volen retallar són els serveis que em presten en tant que ciutadà/contribuent. D'això va tot plegat, candidat Paris, d'això. (Si home, si. I nuclears no, gràcies)

2 comentaris:

  1. L'única estrella que prenc per guia és la de gaudi i de la música.
    Feliç any 2012!!

    ResponElimina
  2. Hurrah! Finally I got a weblog from where I can actually take helpful information
    regarding my study and knowledge.

    Also visit my site ... wiki.acs.nmu.edu

    ResponElimina